دختر زیبای من

.....!

1393/4/15 2:38
نویسنده : کسری
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خاله .. !!

الان تو تو شکم خاله داری کامل میشی .. چشمک هنوز 17 هفته ی دیگه تو متولد میشی و میتونی خورشیدو ببینی

روزای اول که شنیدیم تو وجود داری نمیدونستیم تورو چی صدا کنیم .. خندونک چون اندازه ی فندق بودی صدات می کردیم فندق !! کم کم گردو شدی بعد لیمو شدی بعد کیوی شدی بعد سیب شدی بعد پرتغال الانم خربزه خندونک(تا ببینیم چی پیش میاد !!) 

انشاء من ضعیفه .. !! نمیدونم چی بنویسم پس تا هفته آینده .. بای بای

پ.ن : 20 دقیقه ی پیش مامانت (خاله ) اولین پست رو گذاشت ..

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبادل لينک
16 تیر 93 20:27
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----ممنون از لطفت عزیزم اما همه وبلاگم توسط خواهر زادم طراحی شده من چیز زیادی از وبلاگ نویسی نمی دونم به خاطر دخترم که تو راهه می خوام بروز بشم و براش یادگاری بزارم تلاشمو میکنم -